4 July 2014

LFW (lost for words) : What The FUCUK!


boto ko ese baco ni?


Jadi, jika sekilas pandang untuk kali pertama produk ini, tentunya LFW. Inilah yang terjadi ketika mana sibuk mencari bahan-bahan memasak untuk berbuka tempoh hari.

Jadi, persoalannya sekarang mengapa apakah dikurniakan nama sebegitu rupa?

Jadi, diri ini pun ketawa keseorangan dikala sepi dalam premis kedai itu.

Jadi, bak kata metalika dalam lagunya:

"...How true is this?
Just get it over with
If this is true, just let it be..."

8 comments:

  1. Hahaha...dulu Kalo nak beli kena cakap je,Sekarang dah di komersialkan kena guna ayat tu..heheh.
    Masa aku kecik Kalo Mak aku suruh gi beli aku mesti sebut 'pucuk'..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang seingat aku orang dulu2 sebut 'pucuk' jugak....

      Delete
  2. kat premis tmpt aku slalu beli brg2 daput pun ada jugak "fucuk" ni, tapi bkn brand dapur desa... tp seriously mmg dia tulis "fucuk" jugak, nanti klu sempat (dan tak malu) aku snap gambar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya memang "fucuk" kot kata/sebutan asal dia...

      Delete
  3. fucuk ni tauhu kering kan?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah la beterom.... aku 'tahu' makan je kalau dah siap masak.... hehehe

      Delete
  4. aku baca ni aku teringat Austin Power... yang twins jepun tu haha

    ReplyDelete